Using CargoTycoon.eu website means accepting usage of cookie files, some of them might be already in browser's folder. You can read more in Personal Data Policy.
Confirm
Technologie

W grze możemy wyodrębnić kilka technologii jakie można rozwijać, dzięki czemu otrzymamy dostęp do lepszych samochodów i nie tylko.

Technologie:

  • Karoseria
  • Skrzynia biegów
  • Zawieszenie
  • Silnik wysokoprężny
  • Sprzęgi siodłowe
  • Układ napędowy
  • Oprawa
  • Chłodnica
  • Załadunkowa

Technologia załadunkowa:

Każdy poziom technologii załadunkowej skraca czas zarówno załadunku i rozładunku (działa na magazynach jak i na zleceniach). Czas skrócenia wynosi 2% na poziom ( 1 poziom = 2% , 2 poziom = 4%, ... , 10 poziom = 20% , ... ).

Dodatkowo niektóre z nich posiadają wyjątkowe właściwości:

  • Karoseria
  • Skrzynia biegów
  • Zawieszenie
  • Silnik wysokoprężny

Dzięki rozwojowi powyższych technologi nasze auta i naczepy będą miały wydłużoną żywotność, będą mogły osiągnąć wyższe przebiegi. Jednak po ulepszeniu technologii, żywotność auta zostanie poprawiona tylko dla nowych aut od Dealera Samochodowego. Jeden poziom ulepsza żywotność o 5% tej części, jeśli ulepszymy tę technologie do drugiego poziomu to ta część będzie lepsza o 10%. Pamiętajmy, że ulepszanie wpływa tylko na jedną część samochodu.

Jak działa żywotność samochodu i naczepy?

Każdy samochód i naczepa ma ukryte wskaźniki, które są zmniejszane po każdym wykonanym kursie. 

Załóżmy, że karoseria naszego nowego samochodu od Dealera wynosi 100 jednostek.

Załóżmy, że nasze auto posiada karoserie o wartości 99,9 a nie 100 jednostek.

Po przejechaniu 1000 km poziom naszej karoseri spada o 0.1, czyli po tej trasie nasze auto posiada karoseria o wartości 99,9 a nie 100 jednostek.

Teraz jak nasze auto osiągnie poziom karoseri 10 jednostek (spadnie o 90 jednostek) przy naszym aucie pojawia się komunikat, że auto nie może być dalej użytkowane i musi zostać sprzedane.

Teraz jeśli rozwiniemy technologię Karoseri na 1 lvl to poziom naszej karoseri po zakupie od Dealera wynosić bedzie 105 jednostek (5% każdy poziom), kolejny poziom technologii da 110 jednostek.

Liczby są przypadkowe, zależało mi tylko na pokazaniu jak działa żywtoność.